3D grafika

Rozoberanie jednotlivých úloh pre programátorov

Moderator: Administrátori

3D grafika

Postby Laker » Mon Aug 01, 2005 8:52 pm

no tak som uz spat na slovensku, tak sa mozem znovu zapojit. na zaciatok som spravil take male demo, aby bolo lepsie vidiet co zvladne moj editor. mozete si ho stiahnut na www.laker.szm.sk/demo.rar
vytvorenie postavy a animacii mi zabralo asi 2-3 hod, takze sa v tom da robit pomerne jednoducho. v podstate viem vytvorit a naanimovat skoro hocjaky objekt.
problem je s texturovanim, pretoze to este nemam hotove. to bude asi najvacsi problem aky ma prave napada. ak niekdo pozna cloveka, ktory uz texturoval polygonialne meshe, tak nech sa ozve. teoreticky viem ako sa to robi, len to bude huste naprogramovat.
Laker
Vývojár
 
Posts: 22
Joined: Mon Mar 14, 2005 2:42 pm
Location: Nitra (teraz BA)

Postby Picasso Pablo » Tue Aug 02, 2005 3:45 pm

Peknééééé.
Fíí, len ten wireframe je pomalýýýý.. aspoň u mňa.
Ale vyzerá to veľmi pekne. Beriem späť všetku počiatočnú nedôveru k tvojmu editoru, nevedel som si predstaviť, že to dokáže aj také veci.
Respekt.
User avatar
Picasso Pablo
Administrátor
 
Posts: 79
Joined: Sun Mar 13, 2005 3:47 pm
Location: Vysoká pri Morave (záhorie)

Postby Picasso Pablo » Tue Aug 02, 2005 4:57 pm

K texturovaniu: Pýtal som sa už niekde spomínaného chalana - AsmBota - či to kedysi robil. Tu je jeho odpoveď:

Assembler (16:45) :
texturoval :) .. ja pouzivam Newtek Lightwave - a pouzivam bud kombinaciu planarnych map alebo ak je to mozne tak Atlas - ale ta robi chyby
Assembler (16:46) :
v kazdom pripade sa s tym treba riadne nababrat
Assembler (16:46) :
najlepsie vychadza pouzitie UV mapy .. ale je to najpracnejsie a este som nemal tu chut sa s tym hrat
User avatar
Picasso Pablo
Administrátor
 
Posts: 79
Joined: Sun Mar 13, 2005 3:47 pm
Location: Vysoká pri Morave (záhorie)


Return to Programátorské úlohy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron